חוויה מרתקת במשולש התרבות של סרי לנקה

האמת שלפני שקיבלנו את ההמלצה על טיול לסרי לנקה לא ממש ידענו איפה המדינה הזאת נמצא ולא היה לנו מושג שקיים בכדור הארץ מקום כל כך נפלא.
הייתה לנו חופשה מיוחדת במינה ומאורגנת בצורה יוצאת מהכלל. נסענו לטיול בסרילנקה בעקבות המלצת חברים. הטיפול לפני ובזמן הטיול היה יוצא מהכלל, אנחנו כבר היינו בהרבה טיולים עם חברות שונות כך שיש לנו למה להשוות. רצינו טיול שכולל עתיקות, תרבות, ונופים וקיבלנו מהכול ובגדול.

כשנחתנו בקולומבו חיכה לנו הנהג. אנחנו היינו ארבעה זוגות חברים ואלינו הצטרפו עוד ארבעה זוגות ובודד אחד. היה נחמד לטייל בקבוצה כזו קטנה. בשדה התעופה חיכה לנו הנהג שהיה גם המדריך. התחלנו את הטיול בבית היתומים לפילים שם האכלנו את הפילונים ראינו מופע פילים וחזינו בהם יורדים לרחצה במי הנהר. משם המשכנו לדמבולה למערות הנזירים שם התפעלנו מציורי הקיר שהשתמרו אלפי שנים ומנוף הג’ונגל שמקיף את הצוק.

היום השני התחיל במצודת האריה בסיגיריה, אחד משמונת פלאי תבל. המצודה נמצאת בראש צוק שנוף של ג’ונגל נשקף ממנו. המקום שופע ארמונות וגנים עתיקים.
במשך הטיול ביקרנו בחוות תבלינים, בגנים בוטניים מרהיבים, טבע מרהיב בנוראליה ומטעי תה, ישנו במלון שהיה פעם מפעל תה, ביקרנו בבניין הפרלמנט בקולומבו הבירה ובשוק הססגוני.

ביום השביעי יצאנו לבאלפיטיה ולשיט בנהר בין איים וצמחיה עבותה ופגשנו חיות בר. ביקרנו בכפר והתוודענו לחיי המקומיים. אחר הצהרים שבנו למלון נהנינו מהחוף היפיפה שלו ומטבילה באוקינוס.