ירח דבר שמוכיח שחלומות מתגשמים

אנחנו זוג צעיר, לפני החתונה חיפשנו מקום מיוחד, במחיר סביר, לבלות בו את ירח הדבש שלנו. שמענו מחברים של ההורים שלי על חב’ אלפנטורס ועל הטיול המשגע שעשו בסרי לנקה. שבוע אחרי החתונה היינו על המטוס של ג’ורדן איירליינס בדרך לסרי לנקה. בשדה התעופה חיכה לנו נהג מדריך שהיה צמוד אלינו לאורך כל ימי הטיול.

המקום הראשון שהיינו בו היה בית היתומים לפילים שם האכלנו את הפילונים מבקבוקי ענק וציפינו בהם כשירדו לרחצה בנהר משם נסענו למלון ממש יפה שמשקיף על העיר קאנדי. למחרת נסענו לסיור בקאנדי סיירנו בשוק המקומי ובמקדש השן שקוראים לו ככה בגלל שהבודהיסטים מאמינים שנמצאת שם שן של בודהה. ביקרנו בגנים הבוטניים עם עצים ענקיים וכל מיני צמחים אקזוטיים והתלהבתי במיוחד מהסחלבים שיש שם בכל מיני צבעים. בערב יצאנו לטייל בעיר ואחר כך היינו במסיבה במלון.

היה לנו ירח דבש מטריף בזכות הספארי ביערות הגשם, הטרק שעשינו למקום שנקרא סוף העולם שם הלכנו ביער עם עצים ננסיים וראינו מפל אדיר והגענו לצוק של 400 מטר שממנו רואים את האוקיינוס ובגלל זה קוראים לו ככה, הספארי שבו ראינו נמרים ועוד כל מיני חיות, הרפטינג שעשינו ובזכות הסיור המקסים בשדות התה ובמיוחד מלון הבוטיק שהיה בזמן הבריטים מפעל תה.

ביום השישי היינו בשמורת סינהרגה ראינו צמחיית ג’ונגל וחיות בר. אבל הכיף הגדול היה אחרי הצהרים היינו על חוף הים מקום מהסרטים. חולות לבנים, עצי וקוקוס ושקיעה במיליון צבעים. צללנו ושתינו קוקטיילים, נו אמרתי כמו בסרטים. ביום האחרון לפני הטיסה היינו בשיט בלגונת מנגורבים ראינו שלדגים וקורמורנים, ביקרנו בים הדיגים ונהנינו משחייה באוקינוס.