משפחת דרור חזרנו מטויל לסרי לנקה

חשבנו לפסח לצאת עם כל המשפחה לאיזה שהוא מקום מיוחד. אירופה כבר היינו גם אם לא כולם ביחד. לאחר בדיקת כמה אפשרויות בחרנו – טיול סרי לנקה.
היה לנו טיול נפלא שעשינו לסרי לנקה ורצינו לשתף אותכם. היינו שתי משפחות, 4 מבוגרים ושישה ילדים מגיל 6 עד 15 וכולנו נהנינו מאוד, הנוער אפילו לא סתמו את האוזניים עם האוזניות.

כבר ביום הראשון הילדים התלהבו משוק הדייגים. אומנם קצת סתמו את האף אבל נדהמו משלל הדגים והסוגים. משם נסענו עם נהג שהוא גם המדריך לפינאוולה וביקרנו בבית היתומים לפילים האכלנו את הפילונים ויצאנו עם כל העדר לראות אותם כשהם מתרחצים בנהר. המשכנו משם למערות הנזירים בדמבולה, טיפסנו במדרגות לראש הצוק התפעלנו מציורי הקיר המדהימים ומנוף היערות שמקיף את המקום.

הייתה לנו חווייה מצחיקה ביום השני. עלינו למערות הנזירים הבודהיסטים בדמבולה, פסלי בודהה ענקיים וציורי קיר עתיקים הרשימו אותנו מאוד. יש שם המון עולי רגל שמביאים סלי אוכל כמתנה לבודהה והמוני קופים מנסים לחטוף מטעמים מהסלים. הילדים התגלגלו מצחוק. ראינו שם גם המון פגודות מאוד מרשימות.

ביום השלישי נסענו לפולונרואה שהיא הבירה העתיקה של סרי לנקה וביקרנו בארמון המלך בית מרחץ וועוד שרידים לתרבות מפוארת בת אלפיים שנים בשמורת מינרייה עשינו טיול ספארי ונהנינו מנוף של ג’ונגל, קופים, מיני פרפרים, עדרי פילים ועוד כל מיני חיות.
בהמשך הטיול חווינו עוד חוויות כמו הביקור הנוראליה שנקראת “אנגליה הקטנה” ובשדות התה ובמפעל התה והלינה במלון שהיה פעם מפעל תה ויש בו עדיין את המכונות והמעלית מפעם.

היום השמיני היה חוויה מדהימה. ביקרנו בספארי וראינו נמרים. השמורה היא ממש כמו סוואנה אפריקאית. ביום האחרון עשינו שיט בלגונת המנגרובים. ביקרנו בכפרים סרילנקים וראינו איך חיים הכפריים. סיימנו את הטיול בסיור בעיר הבירה קולומבו ובמסע קניות שהילדים והנשים נהנו ממנו מאוד.
ממשפחות יוספי ודהן וילדיהם.